top of page

Soms zeggen beelden meer dan woorden


Dit is het productieproces van boter en dat van margarine

Dit is een van de redenen waarom ik ben afgestapt van de dieetformule en terug gekeerd ben naar natuurlijk eten. Eten van voedsel dat zo weinig mogelijk bewerkt is.


Ons lichaam vraagt niet naar al die chemische bewerkingen. Integendeel zelfs, dit heeft een negatief effect op ons lichaam.

We leven in een maatschappij waar we schrik hebben gekregen van vetten. Vetten zijn dikmakers, vetten moeten gemeden worden,...


Maar we hebben vetten nodig want er zitten vitamines in. Het geeft een lekkerdere smaak. En we hebben 10% verzadigde vetten nodig.

Mogen we dan boter met hopen eten? Neen, eet het met mate en geniet vooral van hetgene je eet.


Kies dus voor natuurlijk en lekker!





10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Hoe het allemaal begon

Toen ik nog een klein meisje was, vond ik het zalig om te eten. Lekker te eten, veel te eten, alles te eten wat eigenlijk niet gezond was. Waardoor ik op 6 jarige leeftijd mijn eerste date had met "HE

bottom of page